Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(6)
Czytelnia naukowa
(2)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górska Monika (1964- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing
(3)
Decyzje
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Coaching
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Reportaż
(1)
Technika filmowa
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wartość
(1)
Wideo
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik pokazuje, na czym praktycznie polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać dokładnie taki efekt, na jakim twórcy zależy. A może nawet zmienić świat? By miał się lepiej i był bardziej ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - [Wydanie I]. - [Warszawa] : PWN, copyright 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej